Kodulehe tegemine – müügimees, kes ei vaja puhkust

Kodulehe tegemine, mis ühtib just Sinu ettevõtte vajaduste ja eesmärkidega. Teame, et koduleht üksinda võibki otsingumootorite “avamerele” ulpima jääda. Seega pakume terviklahendusi, et kodulehele õige suund anda. Aitame ka olemasoleva veebilehel paremini otsingumootorites välja tulla SEO teenusega.

Valmistame kõiksuguseid veebilehti alustades lihtsatest ühe lehelistest lehtedest (onepageritest) ning lõpetades keerukate e-poodidega. Meie jaoks on tähtis, et veebileht oleks kiire ning, et külastajal oleks seda lihtne kasutada. Tänapäeval on väga oluline, et veebileht oleks mobiilisõbralik, sest enamus veebilehtede külastustest tulevad just telefonidest.

Koduleht on sinu ettevõtte müügimees, kes otseselt ei vaja puhkust. Töötab iga päev 24/7 sinu eest samal ajal kui teised puhkavad. Lahendab klientide muresid ning võtab vastu tellimusi.

Kui ettevõtte koduleht on esinduslik ja hästi optimeeritud, siis võid kindel olla, et tema töö on järjepidev ja laitmatu. On palju valdkondi, kus veebileht teebki suurema osa ettevõtte müügist. Kahju on see, et paljud ettevõtteid ei kasuta veebilehe potentsiaali ära nii nagu võiks ning keskendutakse rohkem veebilehele kui kulule, mis tuleb lihtsalt “ära teha”. Õigem oleks kodulehte võtta kui investeeringut või tublit müügimeest, kes sisse pandud raha mitmekordselt tagasi toob.

WordPress, WooCommerce, HTML, CSS, PHP, Javascript

Enamus juhtudel vajab meie klient WordPress veebilehte. Miks? WordPressis on lihtne tavakasutajal hiljem sisu muuta. Nii ei pea iga väikese muudatuse puhul pöörduma arendaja poole. Tõsi mõningate muudatuste puhul on mõistlik lasta see arendajal ära teha ja üldjuhul on ikkagi tark tellida kodulehele haldaja, kes veebilehel kätt pulsil hoiab. Nii nagu iga müügimees, soovib ka koduleht aeg-ajalt hoolt. Telli kodulehe haldus siit.

Enamus juhtudel on WordPress kõige mõistlikum valik kui just ei ole plaan teha uut Facebooki või AirBNB-d.
Kui WordPressi võimalustest jääb väheseks ja vaja veidi spetsiifilisemat veebirakenduse lahendust, siis anname sellest kindlasti kohe alguses mõista ja leiame tööks sobivamad tööriistad. Selles kategoorias arendustööd on loomulikud mahukamad ning seetõttu ka kallimad.

  • Kas sul puudub koduleht või praegune veebileht ei anna müügile hoogu juurde?

  • Kas soovid saada rohkem päringuid ja müüki?

  • 79% kodulehe külastajatest, kes kogevad aeglast veebilehte, ei külasta lehte enam uuesti.

Kodulehe tegemine

Meie tehtud kodulehed on SEO-, mobiili- ja kasutajasõbralikud. Meie eesmärk on luua veebileht, mis suurendaks teie ettevõtte kliendibaasi ning käivet.
Pakume järelteenusena ka kodulehe haldust, mis on kasulik, kui soovid, et tagaplaanil oleks leht püsivalt turvaline ning toimiv. Veebilehe haldust on võimalik tellida ka siis, kui leht on juba olemas.

Kodulehe SEO

Teeme Sinu kodulehe otsingumootorite jaoks kergesti loetavaks ja leitavaks. Enam ei piisa ainult ilusast veebilehest, et kliendini jõuda. Tänapäeval on järjest tähtsamaks muutunud lehe SEO ehk otsingumootorite jaoks optimiseerimine. Otsingumootorid nagu näiteks Google peavad veebilehtedel olevat infot ja lehe kiirust väga tähtsaks. Kui soovid konkurentsiga kaasas käia, siis soovitame veebilehe SEO sõbralikuks teha.

Kodulehe tõlkimine

Kodulehe tõlkimine on kasulik, kui soovid oma tegevust laiendada mõnda kindlasse riiki. See sobib ideaalselt sulle kui sul on näiteks WordPressis loodud veebileht või Woocommerce e-pood ning soovid lisada olemasolevale veebilehele mõne keele juurde.

Kui palju maksab kodulehe tegemine?

Mida rohkem on veebilehel funktsionaalsust või mida erilisem/detailsem on selle disain, seda rohkem kulub tegemisele töötunde, mis lõpuks hinda mõjutavad. Kodulehe tegemine võib maksta alates 900 eurost kuni 20 000+ euroni. Enamasti keskmise veebilehe hind jääb 2000-3000 euro kanti.  Kirjutasime sellel teemal põhjaliku artikli, mis võiks sind aidata veebilehe projekti alustamisel: Kodulehe tegemise hind – Millele mõelda enne kodulehe tellimist? (SEO, WordPress, turundus)

Lihtsamate veebilehtede puhul on kergem töömaht kohe alguses selgeks teha. Suuremate projektide puhul tuleb kasuks kui eelarve on paika pandud. Sellisel juhul oskame täpselt sobiva pakkumise teha ning ka töö käigus nõu anda kui mõne asja puhul võimalik kokku hoida. Suuremaid projekte saame teha ka etappide kaupa.